neděle 30. května 2010

Nemyslíš, zaplatíš - nálepka na auto pro každého :o)

Na Facebooku se objevila informace, že je pro každého dostupná nálepka s logem kampaně Nemyslíš - zaplatíš.nemyslis_zaplatis_sticker_tmavy_088

Takže potvrzuji, sám jsem ji získal u čerpací stanice Globus Olomouc, tzn. nálepka by měla jít sehnat u kterékoliv čerpací stanice jmenovaného hypermarketu.

Další možností je vyzvednout i nálepku u čerpací stanice Euro Oil, ale tuhle možnost jsem nezjišťoval.

Nálepky by mělnemyslis_zaplatis_sticker087y být zdarma, personál je ochotný. Nejdříve se mě zeptali, kolik jich chci. Po odpovědi, že mi stačí třeba 3, mi jich dali 6 :o)

Nálepka je průhledná s logem kampaně, vypadá celkem pěkně, jen ta rozstříknutá krev působí na autě jako nějaký světadíl :o)

Diskusní skupina na facebooku je k dispozici na této adrese. Pokud vás to zajímá, určitě se připojte, jsou tam k dispozici různé statistiky, novinky a bezesporu i zajímavé diskuse členů, resp. příznivců téhle skupiny.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

U benzinek EuroOil - na jedné je měli a na druhé (ve Vys. Mýtě) neměli
Jinak jsou velmi pěkné, sháním další :D

Anonymní řekl(a)...

zdravím chtěl jsem se zeptat jestli na čerpacích stanicích globus (olomouc)seženu ještě senzační nálepky nemyslíš-zaplatíš dekuji za odpověd Marek Mazánek.

bb99 řekl(a)...

tak to si můžete zjistit sám, ne? není nic jednoduššího, než se tam zajet zeptat :o)

Anonymní řekl(a)...

no jel bych tam až to budu mít cestou ale myslíš že ještě nálepky na čerpacích stanicích budou?dík za odpověd Marek Mazánek.

bb99 řekl(a)...

noo, přiznám se, že absolutně netuším, jak jsou na tom v globusu s nálepkami. Pokud by je tam náhodou neměli, dejte mi vědět do mailu a jednu Vám pošlu, nějaké mi zbyly a už jsem je i objevil, kam jsem je založil :o)

A vzhledem k tomu, že jsem zaslechl v televizi, že Ministerstvo dopravy nemá peníze na pokračování kampaně Nemyslíš, zaplatíš, očekával bych, že nálepky zmizí stejně jako kampaň.

Anonymní řekl(a)...

Taky by se mi jedna líbila. Nevíte o nějaké pumpě v ok. Českých Budějovic?

hledej.me » Tykač

Google
 

počet návštěv blogu za posledních 7 dní

Oblíbené příspěvky

hledej.me